AcasăIdei afaceriIdei de afaceri cu produse basarabene: O familie face 1 milion de...

Idei de afaceri cu produse basarabene: O familie face 1 milion de lei cu produse alimentare de peste Prut

Angela si Lilian Cupcea sunt din Republica Moldova si au lucrat in sectorul bancar mai bine de 10 ani. Au ales sa renunte la acest drum si sa puna pe picioare o idee de afaceri proprie. Mai exact si-au deschis, in Bucuresti, o afacere cu produse basarabene, cele doua magazine ale familiei Cupcea reusind sa genereze anul trecut o cifra de afaceri de 1,3 milioane de lei, scrie Ziarul Financiar.

Profitul general anul trecut s-a ridicat la 130.000 lei.

Pentru anul acesta au estimata o crestere de 25%, iar pentru urmatoarea perioade cei doi antreprenori au planificate investitii 70.000 de lei pentru deschiderea unei noi locatii

Cum au inceput afacerea cu produse basarabene

Primul pas realizat a fost acum patru ani cand sotii Cupcea au decis sa porneasca o afacere proprie cu banii economisiti. Astfel, au hotarat ca este un bun prilej sa promoveze produsele de acasa basarabane in Bucuresti, prin urmare prima investitie a fost de 20.000 de euro cu deschiderea unui magazin sub brandul „Bunatati din Basarabia”.

Venind in Bucuresti au remarcat ca in Capitala mai functioneaza o afacere similara cu produse basarabene insa sub brandul Vinurile Basarabiei. Alături de reprezentanţii acestuia au decis să schimbe numele ambelor companii în cel actual, „Basarabia”, continuând să funcţioneze însă până în prezent ca SRL-uri diferite.

În prezent businessul are o echipă de cinci angajaţi.

„Lucrăm cot la cot cu ei. Forţa unei afaceri de succes stă şi în angajaţi, iar ţinta noastră a fost întotdeauna aceea de a forma oamenii care vin în echipa noastră”, spune fondatoarea businessului.

În unităţile Basarabia, situate pe Bulevardele Magheru şi Ion Mihalache din Bucureşti, valoarea bonului mediu este de circa 35-40 de lei, produsele companiei încadrându-se în categoria preţurilor medii.

Majoritatea clienţilor companiei sunt persoane cu venituri medii, un segment distinct fiind reprezentat de angajaţii din clădirile de birouri din vecinătate, în timp ce următoarea categorie importantă de clienţi este alcătuită din persoane vârstnice, majoritatea locuind în zona de proximitate.

Compania înregistrează anual aproximativ 45.000 clienţi, iar cele mai căutate produse basarabene sunt, potrivit antreprenoarei, bomboanele „Bucuria”, vinurile şi coniacurile moldoveneşti şi „biscuiţii cu gustul amintirilor din copilarie”.

gd

Descoperă primul noutățile CultivaProfitabil.ro

Antonio Zaharia
Antonio Zaharia
Pasionat de agricultura si mai ales de consecventa fermierilor de lucra si de a pune pe masa hrana, chiar si in cele mai dificile conditii. Documentam articolele noastre cu agricultori, pomicultori si chiar cu oameni de stiinta din cadrul facultatilor de Agronomie.
Articole recomandate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recomandari pentru tine